Jaké jsou požadavky na hotelové služby?
V době, kdy jsou na hotely kladeny vysoké nároky ze strany hotelových hostů na kvalitu a rozsah služeb se každý hotel snaží vyjít potřebám hosta maximálně vstříc. Proto je nyní poskytována široká škála služeb i v ubytovacích zařízeních nižších kategorií.
Nejžádanější a nejčastěji poskytované hotelové služby
Úklidové služby v hotelu:
• Každodenní úklid pokoje a koupelny
• Každodenní výměna ručníků a osušek
• Výměna ložního prádla
Občerstvení v hotelu:
• Nabídka nápojů v minibaru
• Nápojové automaty
• Room servis
• Kávovar nebo varná konvice na pokoji
• Snídaně formou bufetu
• Servis hotelové jídelny nebo restaurace, dietní kuchyně, bezlepková strava
Služby hotelové recepce a concierge:
• Express check-in • Express check-out • Sekretářské služby • Informace o zajímavostech v okolí • Rezervace vstupenek • Rezervace letenek (vyhlídkové lety ) • Rezervace okružních jízd a výletů |
• Zajištění překladatelských služeb • Zajištění tlumočnických služeb • Služba ranního buzení • Zajištění denního tisku • Hotelové taxi • Prodej kosmetiky • Prodej hygienických předmětů |
Další hotelové služby:
• Dveřní a poslíček / bagážista • Úschovna zavazadel • Čištění obuvi • Čištění a oprava oděvů • Žehlení oděvů |
• Prádelna a čistírna • Hotelová IT podpora • Služba ranního buzení • Zajištění denního tisku • Hotelové taxi nebo na tel. |
Konferenční služby v hotelu:
• Pronájem konferenčních prostor
• Zajištění osvětlovací techniky
• Zajištění ozvučovací techniky
• Zajištění kancelářských potřeb
• Knihovna nebo dětský koutek
Wellness služby v hotelu:
• Fitness centrum
• Bazén
• Sauna, pára, vířivá vana, masáže, solárium, solná jeskyně
• Kosmetické služby
• Hlídání dětí
• Půjčení lyží, horských kol
• Možnost rezervace online
Pro zajištění perfektního servisu je potřeba kvalitní hotelový systém.
Autor: Dana Petrunčíková
Související články:
Vybavení pětihvězdičkových hotelů , čtyřhvězdičkových hotelů , tříhvězdičkových hotelů a penzionů
Napsat komentář