Webové stránky hotelu
Spojení se světem pomocí internetových stránek, online prezentace a prodej hotelových služeb, je jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Internetové stránky hotelu umožňují prezentaci v různých jazykových mutacích, interaktivní komunikaci s klienty, online prodej přes rezervační systém a v neposlední řadě informují o plánovaných akcích, balíčcích služeb a slevách.
Při tvorbě hotelových internetových stránek musíte mít na paměti, že všechny aspekty musí vést ke zviditelnění na předních pozicích ve vyhledávačích, tzn. musí umožnit kvalitní SEO a současně musí návštěvníka informovat o všem co v hotelu máte, jaké služby poskytuje, za kolik ubytování a služby poskytujete a kde se hotel nebo ubytovací zařízení nachází.
Abyste toho dosáhli, musíte pro internetové stránky hotelu dobře zvolit:
- Doménu (obsahující klíčová slova tzn. “název-hotel-lokalita”) a webhosting.
- Redakční systém a jeho funkce (vkládání novinek, referencí, fotogalerie, videa, tiskových zpráv).
- Grafiku, protože obrázek je za tisíc slov.
- Obsah (hodnotný text pro potencionální klienty a současně pro roboty vyhledávačů)
- Booking engine, která umožní online rezervaci. Jak jí vybrat?
- Moduly pro vložení dalších aplikací, 3D prohlídky pokojů, haly a restaurací, mapy, jídelní lístky.
- Pluginy pro sociální sítě – Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn.
- Možnost interaktivní komunikace pro e-mailing, online check-in a upselling.
Stránky co se líbí lidem se líbí i robotům
Čím vyšší hodnocení (page rank) mají, tím lepší pozice ve vyhledávačích získají. Z toho důvodu je důležitá:
- optimalizace
- kvalitní doména a čitelné adresy (URL)
- jednoduchá a přehledná grafika
- neustále aktualizovaný hodnotný obsah
- možnost online rezervace
- zveřejněné reference a doporučení
- využití moderních aplikací (fotogalerií, vložení videa, 3D prohlídek, chatovacího okna)
Aby to všechno bylo možné, je důležité zvolit kvalitní administrační systém, na kterém stránky postavíte. Pokud jste mezinárodní hotelový řetězec, tak tento problém nemusíte řešit, protože vám head office pravděpodobně předloží systém, který musíte využívat.
Jste-li střední hotel nebo malý penzion, je důležité se přípravou, tvorbou a aktualizací stránek zabývat. Často se hotelové internetové stránky řeší individuálně, naprogramováním designu šablony přes systém wordpress. Za rozumnou cenu získáte velmi kvalitní webové stránky.
Pro napojení online rezervace pak můžete zvolit napojení na internetové rezervační systémy jako je Previo nebo Bookassist.
Návod jak vybrat booking engine pro hotelové internetové stránky najdete zde.
Autor: Dana Petrunčíková Foto: ddpavumba
Související články:
Kvalitní obsahový marketing, Proč se zaměřit na obsahový marketing, Jak na obsahový marketing, Inbound marketing, Účel webových stránek, Jak psát texty pro web, Tipy pro psaní textů Kvalitní SEO hotelových stránek Hotely na slevových systémech Hotelový marketing v praxi
Napsat komentář