HRS a HotelDe spojili extranety
Pár let po tom, co HRS koupilo hotel.de bylo konečně před pár dny spojeno jejich administrační rozhraní. Ono vlastně spojeno nebylo, ale Hotel.de byl napojen na extranet HRS, který toho umí přece jenom trochu více.
Extranet Hotelu.de nebyl špatný, ale například slevy musel vkládat administrátor na základě písemné žádosti hotelu a dalším kamenem úrazu bylo to, že každý pracovník hotelu po ukončení práce musel spustit hotel online manuálně. Pokud to neudělal, přišlo mu za pár dní oznámení, že jeho hotel je off line, ale za tu dobu už ztratil pár klientů.
Tyto problémy u HRS odpadají. Ceny, slevy, příplatky, dealy a další vychytávky včetně úpravy smluv si můžete udělat sami a při každém odhlášení se hotel objeví automaticky online.
Navíc odpadá správa jednoho systému na víc, což ušetří práci a sníží chybovost, tak jako tomu bylo po spojení Expedie a Hotels.com, Lastminute s Travelocity nebo eBookers s Orbitzem a podobně.
U malých hotelů a penzionů, kde se šetří a neinvestuje do Channel Manageru je každé takové spojení výhra a ulehčení práce.
Kdo myslíte, že bude další?
Autor: Dana Petrunčíková Foto: Logo HRS
Související články:
HRS už také nabízí Surprice Hotel, Rezervační systém Orbitz, Rezervační systémy, Poptávkové systémy, Hodnotící systémy
Napsat komentář