vše pro hotely a restaurace

ID-10017863121 tipů jak snížit hotelové náklady

Od doby, kdy klesla průměrná cena ubytování, musí každý hotel přemýšlet jak nejefektivněji snížit náklady. Není to vždy snadné, hlavně v případě, že se jedná o hotel vyšší třídy. V tomto případě není možné snižovat náklady na úkor služeb. Stejně tak není dobré příliš snižovat náklady například na propagaci. Aby k vám klient přijel, musí se o vás dozvědět. Přesto je možné tyto náklady přesunou nebo využívat alternativní zdroje.

Na čem je možné v ubytovacím zařízení ušetřit?

  1. Využívejte alternativní zdroje energie
  2. Vypište výběrové řízení na nového dodavatele energie (úsporné žárovky určitě není třeba připomínat)
  3. Vypisujte výběrová řízení na dodavatele. Ne vždy platí, že dlouhodobý partner dodává za nejlepší ceny
  4. Ujistěte se před podpisem smlouvy, zda je barterová dohoda (i jakákoliv jiná smlouva) opravu výhodná pro obě strany
  5. Nejste-li součástí mezinárodního řetězce, neplaťte roční poplatky za napojení na Globální Distribuční Systém
  6. Neplaťte roční poplatky za zobrazování hotelu na systémech, které negenerují rezervace. Plaťte provize pouze za uskutečněný pobyt.
  7. Propagujte hotel, penzion či restauraci pouze na internetových portálech, které mají vysokou návštěvnost.
  8. Nepatříte-li do mezinárodního hotelového řetězce, pak neplaťte za TripConnect a za další placené funkce Tripadvisoru.
  9. Využívejte sociální sítě a všechny jejich funkce, které jsou zdarma
  10. Nevyhazujte peníze za špatně nastavené placené kampaně na Googlu a Skliku. Plaťte za akci (PPA) a zjistěte si návratnost investice.
  11. Využívejte outsourcing – na úklidových službách nebo služby prádelny a čistírny vyjdou v mimosezóně podstatně levněji než stálý personál
  12. Doplňujte minibar pouze na požadavek klienta
  13. Tiskněte jen to, co opravdu potřebujete. Celou řadu informací z reportů můžete uchovávat elektronicky.
  14. Tiskněte oboustranně. V případě, že vytisknete na jednu stranu, použijte stejný papír ještě jednou.
  15. Určitě musíte být členem všech klubů a asociací, kterým platíte členské poplatky?
  16. Jste-li malý hotel či penzion, pak zvolte levnější Channel Manager. Zjistěte si předem, zda nabízí funkce, které potřebujete.
  17. Optimalizujte svůj provoz a činnosti jednotlivých úseků
  18. Dělejte pravidelně inventuru zásob a revizi spotřeby
  19. Kvalitní technické zařízení ušetří nejen elektrickou energii, ale také peníze za opravy starých spotřebičů
  20. Nabízejte služby zdarma například early check-in nebo late check-out. Vás to nic nestojí a klient v té době využije ostatní služby (restaurace, sauna, masáže, …)
  21. Určitě váš penzion musí mít televizi v každém pokoji? Nestačí jedna ve společenské místností?

Napište nám do komentářů, na čem se podařilo ušetřit vám!

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Věrnostní programy  Prezentace na Facebooku Hotelový marketing

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available