Jak zvýšit tržby z hotelových stránek
Všude slyšíme o neustálém nárůstu uživatelů mobilních zařízení a tak víme, že abychom prodali, musíme se tomuto trendu přizpůsobit. Mezinárodní hotelové řetězce a největší internetové rezervační systémy zareagovali okamžitě. Stále vyvíjejí nové mobilní aplikace, aby získali klientelu, která mobilní zařízení používá možná více než běžné počítače a notebooky. V závislosti na nejnovější aplikaci od Bookingu Booking Now pro Apple Watch se nabízí otázka:
“Určitě si může kdokoliv u vás udělat online rezervaci v chytrém telefonu?“
Kolik hotelů a penzionů má hotelové stránky vytvořené v poslední době? Nedávno jsem hledala ubytování v na jihu Čech a nacházela jsem webové stránky s rokem „narození“ starším než 2011. Jeden hotel mě dokonce překvapil se stránkami z roku 2003. Pravda informace na nich byly aktuální.
Všichni víme, že stránky jsou nejen vizitkou, ale také prodejním nástrojem ubytovacího zařízení. Víme to, že vyhledávače mění své algoritmy, takže stránky musí být optimalizované a neustále aktualizované. Nástup sociálních sítí a mobilních zařízení jsme zaznamenali také, a proto je také používáme.
“Používáme je dostatečně dobře, aby nám maximalizovali tržby?“
Celá řada menších nezávislých ubytovacích zařízení používá webové stránky stále pouze jako vizitku. A to je škoda, protože booking engines mají nižší provize než rezervační systémy, takže je potřeba používat webové stránky aktivně, a hlavně jako prodejní nástroj.
Mladý tým firmy Intoit vytváří stránky, které jsou optimalizované jak pro internetové vyhledávače, tak pro mobilní zařízení. Má k dispozici vlastní kvalitní booking engine a ještě k tomu přidává celkovou prodejní strategii, která zahrnuje správu sociálních sítí a věrnostní programy.
Zvyšte své tržby přes webové stránky s pomoci systému Matelo.cz
Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles
Související články:
Napsat komentář