Důvody proč klient nedokončí online rezervaci
Přestože stále více lidí upřednostňuje rezervaci online, stále internetové rezervační systémy zaznamenávají velké procento lidí, kteří svou online rezervaci nedokončí. Stejně tak my v hotelu slyšíme často od klientů tvrzení, že mu nejde udělat rezervace na našich webových stránkách. Když pak ověřujeme funkčnost booking engine vidíme, že je vše v pořádku. Co vede klienty k tomu, že nedokončí online rezervaci? V jakých krocích tak nejčastěji činí?
Hlavní důvody nedokončení rezervace
- Klient si chce ověřit a porovnat cenu i jinde
- Musí si ověřit termín s rodinou nebo přáteli
- Rezervační proces je příliš dlouhý a složitý
- Klient nedokončí objednávku z technických důvodů
- Není akceptována kreditní karta
V jakých krocích klient nejčastěji opouští objednávkový formulář?
- Když se mu ukáže celková cena k zaplacení
- Když se musí registrovat a vložit svá osobní data
- Když musí vložit číslo kreditní karty
Co dělat?
- nechte překontrolovat použitelnost webu odborníkem
- zvolte pro své webové stránky velký a ověřený systém.
Nemějte obavy. Statisticky se velká většina lidí k dokončení rezervace vrátí. Když ji neudělají online, pak si hotelový pokoj rezervují telefonicky nebo písemně e-mailem.
Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles
Související články:
Proč lidé upřednostňují rezervační systémy, Rezervační systémy, Poptávkové systémy
Napsat komentář