Co byste měli vědět o prodejních strategiích
Prodej hotelových pokojů a služeb restaurace se řídí stejnými prodejními zákony, jako prodej jakéhokoliv jiného produktu. Co všechno má tento prodej společného? Zejména prodejní strategie. Ve všech oborech funguje e-mailing, propagace a prodej online, stejně tak telefonická komunikace se zákazníky. Zde je pár tipů, které vám prodej usnadní.
E-mailing
- E-mailing je nejúčinnější mezi 14.00 a 17.00 hodinou odpoledne. V této době je statisticky nejvíce e-mailů otevřeno a přečteno.
- V úterý dosahuje e-mailing nejvyšší míry otevření v porovnání s ostatními všedními dny.
- 33% všech e-mailových příjemců otevře e-mail na základě přesvědčivého předmětu mailu.
- Má-li e-mail v předmětu více než 3 slova, pak klesá míra otevření o více než 60%.
- Častěji jsou otevřeny e-maily, které obsahují křestní jméno v oslovení příjemce než ty se všeobecným oslovením.
- Lidé otvírají více mailů, pokud předmět obsahuje zvolání typu „pozor“, „důležité“ atd.
Telefonická komunikace
- Když zanecháte vzkaz, pak pouze 4,8% klientů zavolá zpátky.
- Ideální délka hlasové zprávy je mezi 8 a 14 sekundami.
- Tón hlasu v telefonu je 86% veškeré telefonické komunikace. Na věcné sdělení tedy zbývá 14% pozornosti posluchače.
- Nejhorší čas na volání, je v pondělí od 6 hodin ráno do poledne a v pátek v odpoledních hodinách.
- Na 80% veškerých tržeb je potřeba průměrně 5 telefonních hovorů upřesňujících podmínky.
Sociální sítě
- 96% profesionálů používá LinkedIn alespoň jednou týdně. Zařaďte jej mezi propagační kanály.
- Využívání sociálních sítí zvyšuje pravděpodobnost úspěšného prodeje o 50%.
- 73% obchodníků využívá prodej přes sociální sítě.
- Prodej přes sociální sítě zvyšuje průměrně tržby o 23%.
- Nejlepší čas pro příspěvky na sociálních sítích je mezi 8.00 a 10.00 nebo v době polední pauzy mezi 13.00 a 15.00 a pak v době, kdy lidé jedou z práce a sedí v dopravním prostředku.
- Nejlepší čas na příspěvek na LinkedIn je v úředních hodinách od pondělí do pátku od rána do poledne.
Autor: Dana Petrunčíková Foto: jscreationzs
Související články:
Inspirace pro správu sociálních sítí, Jak zvýšit dosah příspěvků na FB, Uživatelé sociálních sítí, Sociální média jako nástroje PR, Sociální média v hotelnictví, Soutěž na FB, Dosah příspěvků na FB, Jak probudit spící fanoušky, Uživatelé sociálních sítí
Napsat komentář