Sociální média a hotelový marketing
Sociální média se stala nezbytným nástrojem hotelového marketingu. Sociální sítě jsou stejně jako rezervační systémy neustále optimalizovány pro uživatele. Na neustálý vývoj je třeba reagovat a změnám je nutné se přizpůsobit. Nové funkce a platformy je potřeba využívat co nejefektivněji.
S novým algoritmem Googlu je nyní kladen důraz na kvalitní aktualizovaný obsah. Sociální sítě Facebook, Twitter, Google+ a další pomáhají tento kvalitní obsah stránek medializovat. Maximalizujte využívání obou internetových marketingových nástrojů tak, že na každou sociální síť umístíte odkaz na aktualitu vloženou na webových stránkách vašeho hotelu. Právě kvalitní obsah je to, co vyvolá diskusi a tím se informace budou šířit dál.
Do popředí se také dostávají vizuálně orientované sociální sítě. Obsah videa je nyní největším a nejúčinnějším nástrojem využívaným v internetovém marketingu. Rozvoj jde ruku v ruce s rozvojem mobilních systémů, dostupnost WiFi a přijatelná cena za stahování dat. Využívejte pro propagaci své restaurace nebo ubytovacího zařízení alespoň ty největší portály Youtube.com a Pinterest.com.
Přizpůsobte své webové stránky prohlížení v mobilním telefonu. Obrázky a videa musí být jednoduše zobrazitelné na smartphonech a tabletech. Povědomí o hotelu a počet rezervací můžete zvýšit právě díky šíření vizuálního obsahu. Buďte kreativní, hledejte nové nápady a inspirujte se na profilech úspěšných.
Vše se neustále vyvíjí a očekává se, že mobilní aplikace časem přejdou z ruky na obličej v podobě brýlí viz Google Glass.
Autor: Dana Petrunčíková Foto: Google.com/glass
Související články:
Napsat komentář