HRS už také nabízí Surprice Hotel
Internetové rezervační systémy s oblibou nabízejí prodejní nástroj, který hotelům umožňuje zveřejnit levnější ceny než jaké dávají svým smluvním partnerům. Jde o to, že se na internetu neobjevuje název a adresa hotelu, ani fotografie, podle kterých by se dal hotel identifikovat. Klient volí podle oblasti a samozřejmě podle ceny. Obvykle volí tu nejnižší.
Mezi prvními, kdo tento prodejní nástroj klientům nabídli byl Hotwire a Orbitz, pak se přidávali další – Lastminute s jeho Top Secret Hotels, HotelBeds a jeho Hotel Confidential.
Nyní se přidal i německý HRS (Hotel Reservation Service). Stačí, když si v sekci slevy zvolíte SURPRICE Hotels a vložíte slevu 20% a více.
Jaké jsou výhody?
1. Nemusíte držet cenovou paritu
2. Možnost nastavení non-refundable cen, takže získáte platbu v den rezervace a v případě storna se peníze nevracejí.
Jaké jsou nevýhody prodeje přes tyto nástroje?
1. Abyste prodali, musí být sleva opravdu vysoká
2. Nízkou cenou snížíte průměrnou cenu za pokoj (ADR)
3. Nevyděláte – maximálně pokryjete náklady na pokoj
Jak nesnížit průměrnou cenu a neprodělat?
• Prodávejte pouze limitovaný počet pokojů
• Prodávejte pouze některé noci (neděle, pondělí)
• Stanovte přísnější storno podmínky
• Využívejte možnosti nastavení non-refundable cen
Pokud po sezóně prodáváte za opravdu nízké ceny, pak již další slevu nedávejte. V tomto období tyto nástroje nevyužívejte.
Autor: Dana Petrunčíková Foto: Logo HRS
Související články:
Internetové rezervační systémy, Cenová parita a GTA, Novinky na Orbitzu, Filtrování na rezervačních systémech
Napsat komentář