Věrnostní programy jsou stále žádané
Požadavky a chování hotelových hostů se neustále mění. S tím souvisí maximulní flexibilita nabídky hotelových služeb. I při tvorbě věrnostních programů musí být hotel velmi flexibilní a kreativní.
V dnešní zrychlené době, chtějí lidé všechno hned. Není čas čekat. Internet dal okamžitou spotřebu na dosah ruky každému na celém světě. Proto dnes neexistuje žádný důvod, proč by klient chtěl čekat, až se dosáhne na odměnu. Odměňování za návrat zřídka nabízí skutečnou hodnotu pro věrné zákazníky.
Bezplatnou noc za každých odbydlených 20 nocí?
Když bydlí firemní klient 1 noc v týdnu, pak za 20 týdnů dostane jednu noc zdarma. Proč myslíte, že by měl čekat tak dlouho, když si může na internetu najít hotel stejné kvality s nižší cenou a spát těch 20 nocí tam. Ušetří ihned. V tomto směru vykazují věrnostní programy trhliny.
Vysoká konkurence a mnoho alternativ a snadná dostupnost jiných možností je nepřítelem věrnostních programů.
Odpovězte si na otázky:
- Proč jsou nám naši hosté loajální?
- Jsou loajální kvůli našemu přístupu k nim a jejich potřebám?
- Jak se u nás klient cítí a je u nás spokojen?
- Je loajální kvůli věrnostním bodům?
Většina klientů má celý seznam položek, které řadí výš než je loajalita k hotelu. Proto musí být věrnostní program dostatečně atraktivní, aby se klientovi vyplatilo se vrátit.
Jak tedy zvýšit atraktivitu věrnostních programů?
1. Výhody musí být okamžitě k dispozici
2. Poskytněte stálým klientům nějakou výhodu během každého pobytu
3. Srozumitelně popište výhody programu
4. Poskytněte bezplatnou službu v rámci možností (wifi, parkování)
5. Nabízejte atraktivní ceny, slevy a výhody
6. Komunikujte se svými klienty na sociálních sítích
Čím lépe se klient u vás bude cítit, tím častěji se bude vracet.
Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles
Související články:
Hotelové věrnostní programy, Jak uspokojit hotelové hosty, Zvyšující se nároky nebo neasytnost
Napsat komentář