vše pro hotely a restaurace

Startup ve stravováníKdo je dostatečně silný na rozjezd nové restaurace

Po dokončení školy hledají mladí lidé uplatnění. Celá řada z nich hledá práci již během studia, aby na brigádě nebo během školní praxe získali pracovní návyky a první pracovní zkušenosti. Vysoké procento mladých lidí také odjíždí na několik měsíců či let získat praxi v zahraničí a zdokonalit se v cizím jazyku.

Mladí a plní energie často za podpory rodičů rozjíždí své první firmy, otvírají kavárny a restaurace. Ze školy vědí, jak si udělat finanční a SWOT analýzu a když se jim naskytne dobrá příležitost, vrhají se do podnikání. Někteří uspějí, jiní nikoliv. Pro úspěch startupu je potřeba mnohem více.

Jaké jsou nejčastější faktory, které stojí za neúspěchem startupu?

  • Přesycený trh. Příliš mnoho restaurací, hotelů a kaváren na kilometr čtvereční
  • Nedostatek peněz pro hotovostní platby
  • Smůla na špatné lidi
  • Vyšší náklady než bylo počítáno
  • Nekvalitní produkt – jídlo, servis (určitě umíte vařit tak, abyste v konkurenci obstáli?)
  • Nekvalitní marketing
  • Špatné načasování – otevření po sezóně
  • Nezájem zákazníků (absence věrnostního programu)
  • Přecenění vlastních sil
  • Špatné umístění provozovny
  • Nešťastná náhoda nebo živelná katastrofa (povodně)
  • Přešlapování na místě, když došly první nápady
  • Nezájem nechat si poradit od zkušenějších
  • Podcenění konkurence
  • Syndrom vyhoření

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Analýza konkurence, MarketingObsluha v restauraci, Kávovary a jejich čištění,

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available