vše pro hotely a restaurace

Nedokoncena online rezervaceDůvody proč klient nedokončí online rezervaci

Přestože stále více lidí upřednostňuje rezervaci online, stále internetové rezervační systémy zaznamenávají velké procento lidí, kteří svou online rezervaci nedokončí. Stejně tak my v hotelu slyšíme často od klientů tvrzení, že mu nejde udělat rezervace na našich webových stránkách. Když pak ověřujeme funkčnost booking engine vidíme, že je vše v pořádku. Co vede klienty k tomu, že nedokončí online rezervaci? V jakých krocích tak nejčastěji činí?

Hlavní důvody nedokončení rezervace

  1. Klient si chce ověřit a porovnat cenu i jinde
  2. Musí si ověřit termín s rodinou nebo přáteli
  3. Rezervační proces je příliš dlouhý a složitý
  4. Klient nedokončí objednávku z technických důvodů
  5. Není akceptována kreditní karta

V jakých krocích klient nejčastěji opouští objednávkový formulář?

  • Když se mu ukáže celková cena k zaplacení
  • Když se musí registrovat a vložit svá osobní data
  • Když musí vložit číslo kreditní karty

Co dělat?

  • nechte překontrolovat použitelnost webu odborníkem
  • zvolte pro své webové stránky velký a ověřený systém.

Nemějte obavy. Statisticky se velká většina lidí k dokončení rezervace vrátí. Když ji neudělají online, pak si hotelový pokoj rezervují telefonicky nebo písemně e-mailem.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Proč lidé upřednostňují rezervační systémy,  Rezervační systémy, Poptávkové systémy

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available