V čem je nový blog Jana Halíře lepší?
Jan Halíř manažer firmy Hotel Solution změnil nedávno doménu svého blogu Lepsihotel.cz. Nyní své zkušenosti sdílí na doméně Janhalir.com. Radikální změna domény je však dobře promyšleným krokem. Zkušený hotelový marketér se totiž chystá pomáhat i v zahraničí a překládat své příspěvky do angličtiny a v budoucnu možná i do španělštiny. Klíčové slovo „lepší“ v těchto jazycích postrádá smysl.
Původní platforma blogu také neměla dostatečně flexibilní nástroje pro jeho aktualizaci. WordPress, na kterém stojí nový blog má mnoho prodejních a marketingových „vychytávek“, jejichž výhody se Jan Halíř chystá také na svém blogu do budoucna sdílet.
Povídali jsme si nejen o jeho nové strategii, ale také o jeho plánech do budoucna.
Proč se vlastně blogu věnujete?
„Baví mě pomáhat lidem a sdílet s nimi praxí nabyté informace o hotelovém marketingu. Vím, že velká část hoteliérů nemá čas sledovat veškeré novinky a také je pro ně těžké poznat, kterým aktivitám se mají prioritně věnovat, tak to prostě všechno sdílím.“
Nebojíte se, že info nasdílíte a přijdete o klientelu?
„Praxe ukazuje, že čím více informací lidem dávám, tím více klientů za mnou chodí s žádostí o pomoc. Takže s tím nemám problém. Naopak. Na blog jsem nasdílel kompletní návody, formuláře a nástroje, které jim usnadní práci a mohou tak více času věnovat svým hotelovým hostům. Vše potřebné je na blogu ke sdílení.“
S čím přesně svým klientům pomáháte?
„V podstatě jsme takové externí obchodní oddělení. Malým a středním hotelům pomáháme s celým online obchodem od prodeje přes webové stránky, prodejní kanály po tvorbu a propagaci akčních nabídek. Pomoc velkým hotelům je naopak hodně odborná v dílčích činnostech, jako je SEO optimalizace a PPC kampaně.“
Co chystáte pro své klienty do budoucna?
„Chci jít více do hloubky konkrétních problémů a zveřejňovat na doméně Janhalir.com detailní návody, které budou moci hoteliéři a jejich zaměstnanci používat v denní praxi. Občas tyhle praktické články proložím nějakou legrací, protože nejen prací živ je člověk.“
Děkuji za rozhovor.