Jak si udělat analýzu klíčových slov
Analýza klíčových slov je jedním z nejdůležitějších analýz webu. Ukáže vám, na jaká slova hotelové stránky postavit a optimalizovat, abyste maximálně zvýšili jejich viditelnost a návštěvnost. Současně musíte tvořit kvalitní obsah, strukturu a vnitřní navigaci, abyste návštěvníka upoutali a konvertovali ho na zákazníka. Cílem všech hotelových stránek je, aby si co největší počet návštěvníků udělal na stránkách rezervaci pokoje.
Pro kvalitní analýzu klíčových slov je potřeba znát dobře svou konkurenci a prostředí v jakém se hotel nachází. Pokud si tedy nejprve vytvoříte analýzu konkurence, bude to dobrý start pro vytvoření analýzy klíčových slov. Dále je potřeba vědět, kdo jsou vaši zákazníci. Je-li vaše cílová skupina například rodiny s dětmi, pak se nezapomeňte v celkové analýze klíčových slov zaměřit také na slova ubytování s dětmi nebo ubytování pro rodiny.
Co analýza ukáže?
Kvalitní analýza vám ukáže, jaký segment je pro vás klíčový. U některých slov zjistíte, že nemá cenu na ně cílit, protože vám nepřináší konverze. Je to v podstatě tabulka, která ukazuje všechna slova a slovní spojení, jejich hledanost a relevanci. Analýza je velmi úzce spjata s optimalizací pro vyhledávače. V rámci SEO analýza poradí, na která klíčová slova cílit a jak stránky zviditelnit. Stejně tak ji lze využít při stavbě struktury webu a zejména pak při vytváření placených kampaní. Je podkladem pro tvorbu kvalitního obsahu.
Jak si analýzu udělat?
Získejte co největší množství frází například v Google Adwords a v Google Analytics. Hledejte slova na stránkách úspěšných konkurentů, ale nezapomeňte, že u hledaných slov je i vysoká konkurence. Je tedy potřeba najít slova, která nejsou tak silně konkurenční. Zvolte tedy taková slova, která jsou nejhledanější a současně vašemu hotelu či penzionu nejrelevantnější. Relevanci nejlépe zjistíte podle zájmů lidí, kteří si u vás rezervují pokoje. Zda jsou to turisté, lyžaři, rodiny a podobně.
Vytvořit si seznam stránek, které na tato slova vytvoříte. Ideálně postavte jednu stránku na jedno klíčové spojení.
Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles
Související články:
Webové stránky hotelu, Jak psát texty pro hotelový web, Další tipy pro psaní textů pro web, Nedokončená online rezervace, Hotelový marketing a internetové stránky, Jak vybrat booking engine
Napsat komentář