Jak je to se Social Media Marketingem?
Celá řada hotelů a firem neví jak správně pracovat s profily na sociálních sítích. Neumí analyzovat výsledky a tak mají pocit, že to nefunguje. Nechtějí investovat do specialisty, který by jim profily spravoval, protože ze sociálních sítí nemají prokazatelný zisk. Přitom právě specialista by jim profily správně optimalizoval, donutil klienty k interakci a získal návštěvnost a konverze.
A právě konverze je to nejdůležitější. Až přes hotelový profil na sociálních sítích uděláte z fanouška svého zákazníka, pak u vás bude fungovat Social Media Marketing.
Co způsobí konverzi?
- Relevantní obsah
- Akce pro konkrétní cílové skupiny
- Kvalitní hodnocení, protože hodnocení = doporučení
- Aktivní komunikace
Celá řada firem, používá sociální média jako klíčovou součást svého podnikání.
Jak to dělají?
- Jsou velmi aktivní
- Zvyšují viditelnost příspěvků
- Neustále profily aktualizují
- Zvyšují dosah příspěvků
- Pravidelně své fanoušky informují
- Informace dávají zajímavé a relevantní
- Nechají se inspirovat svými klienty
- Využívají poutavé texty, obrázky, info grafiku, videa
- Probouzejí spící fanoušky
- Reagují na komentáře a odpovídají na otázky
- Vytvářejí soutěže o atraktivní ceny
- Měří a analyzují
- Plánují marketingové aktivity
- Ptají se svých fanoušků například pomocí anket
Sociální média jsou součástí marketingové strategie každého hotelu. Neumíte-li si výsledky sami měřit a analyzovat, pak se poraďte s odborníkem. Dokud se to nenaučíte, pak nemůžete chápat chování vašich fanoušků a nebudete jim tak poskytovat to, co jim nejvíce vyhovuje.
Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles
Související články:
Soutěž na FB, Dosah příspěvků na FB, Jak probudit spící fanoušky, Uživatelé sociálních sítíInspirace pro správu sociálních sítí, Sociální média jako součást PR, Jak využívat sociální média Profil na Facebooku Profil na Tripadvisoru Tripadvisor a Facebook Restaurace na Tripadvisoru
Napsat komentář