vše pro hotely a restaurace

Online marketingJak outsourcovat online marketing

Chcete dělat kvalitní online marketing a nemáte v hotelu dostatek času nebo zkušeností? Chystáte se oslovit nějakou marketingovou agenturu? Pak si musíte nejprve ujasnit, co od této agentury požadujete, abyste vaše představy nelišily od představ agentury. Nedorozumění jsou totiž častou příčinou nespokojenosti s výsledkem.

Na co se zaměřit?

  • Stanovte budget, který oznámíte již při vypsání výběrového řízení. Kandidáti pak postaví nabídku tak, aby se do něj požadované služby vtěsnaly.
  • Přesně vysvětlete, jakého cíle chcete dosáhnout
  • Na schůzku pozvěte nejenom obchodního zástupce marketingové firmy, ale také specialistu, který bude vaši zakázku realizovat. Ten ví, zda jsou vaše představy realizovatelné. (viz video).
  • Požadujte pravidelné reporty provedených činností.

Až si vyberete agenturu, která se bude starat o online marketing vašeho hotelu, pak se snažte jim práci usnadňovat nebo alespoň neznepříjemňovat.

Čeho se vyvarovat?

  • Netrpělivosti. Každý výsledek se dostaví, ale ne ihned.
  • Častých změn v požadavcích. Pokud si stanovíte cíle a způsob jak těchto cílů dosáhnete, pak se nesnažte měnit strategii příliš často.
  • Nedůvěry. Pokud jste si již agenturu zvolili, pak ji nechte pracovat a pouze její činnost monitorujte.
  • Tlaku. Nevyžadujte každodenní reporting nebo časté schůzky. Mohli byste výsledek ovlivnit negativně víc než pozitivně.
  • Nedostatečné komunikace. Pokud úkol zadáte a pak se agentuře půl roku neozvete, na jejich e-maily nereagujete a vůbec celkově nekomunikujete, pak je to také špatně.
  • Strachu. Pokud vám agentura nevrhne využití nových online nástrojů nebo trendů, pak se těchto inovací nebojte. Vše se neustále vyvíjí. Hotelový trh stejně jako online marketing.
  • Šetření.  Šetřete na správných místech. Chcete-li neustále zvyšovat viditelnost nebo konverzní poměr, pak musíte i více investovat.

Autor textu: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles
Video: Written Directed by Lauris Beinerts, Based on a short story “The Meeting” by Alexey Berezin




Související články:

Inbound marketing, Revize marketingového plánu, Inspirace pro správu sociálních médií, Proč používat Youtube Cards,  Hotelové video, E-mailing jako marketingový nástroj, Social Media Marketing

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available