vše pro hotely a restaurace

Content marketingRady a tipy jak na content marketing

V pár článcích už jsme se obsahovému marketingu věnovali. Vysvětlili jsme co je obsahový marketing a na co se při tvorbě obsahu musíme zaměřit a proč. Řada hotelů a restaurací sice namítá, že nemají o čem psát, ale skutečnost je taková, že je toho spousta. Jenom je potřeba do toho investovat čas a občas i peníze.

Pouze minimum hotelů a restaurací dokumentuje to, co se u nich děje. Když je v hotelu objednaná konference, tak ten hotel nevytvoří video, které ukazuje, jak se sestavují stoly a židle podle požadavku, kdo montuje zvukovou a světelnou techniku, a kdo a jak připravuje občerstvení.

Jsem si jistá, že kdyby hotely občas uveřejnily takové video na svých stránkách, získaly by mnohem více zakázek, protože klienti by viděli “jak se to dělá”, že na tom pracují profesionálové a co mohou od toho hotelu a restaurace očekávat. Každý amatérský kuchař dnes točí postupy přípravy jídel, proč to nedělají restaurace? Lidé to chtějí vidět, tak to na svých stránkách a Facebookových profilech uveřejňujte také.

Zde jsou 2 přednášky o content marketingu. Netýkají se přímo hotelnictví a gastronomie, ale určitě stojí za to vidět. Rozhodně při nich získáte náhled a pár tipů na to, jak ten obsahový marketing dělat.

První přednáška Romana Hřebeckého je od Cesty Úspěšných:

Druhá přednáška je spíš seminář od H1.cz

Autor textu: Dana Petrunčíková, Video: Cesta Úspěšných a H1.cz

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available