Jak získat důvěru zákazníků?
Chcete získat maximum přímých zákazníků? Pak vezměte na vědomí, že lidé kupují od těch, kterým důvěřují, a důvěru zákazníků si musíte získat. Všichni víme, že každý hotel musí mít dobré hodnocení na Bookingu a na Tripadvisoru. Ale co webové stránky? Řada kvalitních hotelů na svých webových stránkách zobrazuje hodnocení z Tripadvisoru, někdo má booking engine, která má modul administrace recenzí a tím si hodnocení reguluje.
Opravdu stačí převzít hodnocení?
Pokud ho máte velmi dobré, a máte malý hotel, který si dokážete snadno obsadit, tak ano. Bojujete-li s obsazeností, zejména po sezóně, pak byste měli mít něco v záloze. Ideálně persony, které představíte na sociálních sítích. Ty vytvoří poutavý příběh, ve kterém vylíčí své zkušenosti s vaším hotelem.
Příběhy musí být zábavné, poutavé a hlavně upřímné. Nemusí být vždy formou článku, může to být klidně i video, ale musí mít kvalitní obsah a musí zapůsobit na city vašich budoucích klientů, kteří se teprve rozhodují, jestli k vám pojedou. Musí je inspirovat a dovést až k dokončení rezervace pokoje.
Jak na to?
Všichni návštěvníci vašich stránek jsou vašimi potencionálními klienty. Ve videích i v článcích musí vidět, jak jsou pro vás důležití.
- Ukažte jim, že se o každého svého hosta staráte tak, jako by to byla filmová hvězda.
- Když jim slíbíte, že se u vás budou mít jako v ráji, pak se u vás musí mít jako v ráji.
- Jednejte s nimi čestně a poctivě. To co si přečtou na stránkách, uvidí na fotkách nebo ve videu pak musí také vidět ve vašem hotelu.
- Vytvořte si kvalitní věrnostní program.
Než si získáte jejich důvěru, tak to nějakou dobu trvá. Musíte vytrvat, ale trpělivost růže přináší, a ti, jejichž srdce si získáte, se k vám budou vracet.
Autor: Dana Petrunčíková Foto: digitalart
Související články:
Jak reagovat na hodnocení, Hodnocení ve vyhledávačích, Lživé komentáře, Zábavná hodnocení, Jak ovlivnit hodnocení, Jak sledovat hodnocení Jak uspokojit hotelové hosty Proč reagovat na recenze na Tripadvisoru
Napsat komentář