Jak na kvalitní linkbuilding
Vydali jste článek o vašem hotelu v nějakém magazínu? Vložte na své stránky informaci, že o vás napsali a přidejte odkaz jako důkaz. To je začátek kvalitního linkbuildingu. To je jedna z nejdůležitějších činností SEO optimalizace. Jedná se v podstatě o jakýsi PR v online podobě. Kvalitní linkbuilding zviditelní vaše stránky a přivede na vaše webové stránky nové potencionální klienty. Pokud si udělají rezervaci, zvýšíte svůj konverzní poměr a tržby.
Co je při budování zpětných odkazů nejdůležitější
V linkbuildingu je důležitější kvalita než kvantita. Je tedy potřeba dobře zvážit na jaké stránky, s jakým tématem a s jak velkou návštěvností odkaz na váš web dáváte. Roboti vyhledávačů dají vašemu odkazu tak vysokou hodnotu, jak vysoká hodnota stránek je a jak moc je odkaz relevantní.
Jak poznat hodnotné stránky?
- Jsou pravidelně aktualizované
- Jsou často navštěvované
- Vykazují aktivitu čtenářů v komentářích
- Vydávají tiskové zprávy
- Je na ně odkazováno na jiných webových portálech
Jak vytvořit kvalitní odkaz
Ideální a hodnotný odkaz je součástí článku, který má minimálně 500 znaků. Klíčová slova v daném článku se objevují i v textu na webu, na který odkaz odkazuje. (Například Naše firma XY dodává do hotelů / Náš hotel odebírá od našeho partnera XY již několik let…)
Oboje stránky mají společné téma.
Kontrola zpětných odkazů
Odkazy časem překontrolujte, zda nejsou rozbité, abyste na svých stránkách neodkazovali na stránku, která již neexistuje. Stejně tak na stránkách partnera překontrolujte, zda odkaz na vaše stránky je stále funkční.
Autor: Dana Petrunčíková
Související články:
Obsahový marketing, Inbound marketing, Tipy pro prodejní strategie, Inspirace pro správu sociálních sítí, Jak zvýšit dosah příspěvků na FB, Uživatelé sociálních sítí, Sociální média jako nástroje PR
Napsat komentář