Co nového v optimalizaci webu
Tak je tu nový rok, nové trendy, nové styly nová předsevzetí. Naštěstí v oblasti SEO bude vše při starém. Alespoň v nejbližší době. SEO experti se shodují na tom, že jediná významná novinka je hlasové vyhledávání, které se bude během roku 2018 zlepšovat ve všech světových jazycích.
I nadále se bude v rámci optimalizace cílit na víceslovná spojení. Například bude-li klient hledat „hotel s bazénem v Praze“, pak je potřeba, aby hotely s bazénem měly své stránky optimalizované také na toto slovní spojení.
Longtailová spojení budou i nadále optimalizaci kralovat. Člověk hledající ubytování bude hledat podle lokality a v ní už vyhrají ti, co vyhrávají doposud – kvalitní a cenově přijatelná ubytovací zařízení poskytující služby podle individuálních požadavků klientů.
Co nového na Googlu
Společnost Google prý hodlá upravit algoritmus tak, aby mohl kombinovat historické a současné informace a zobrazit uživateli ty nejrelevantnější výsledky vyhledávání co nejrychleji. To vše bude záviset právě na klíčových slovech. Nový algoritmus také nabídne zákazníkovi, který chce koupit přednostně e-shop před informačním webem. Naopak, u klíčových slov s úmyslem najít další informace bude Google pravděpodobně upřednostňovat vysoce důvěryhodné informační weby.
To je důvod, proč optimalizovat na veškerá možná vyhledávaná klíčová spojení a podle toho optimalizovat obsah. Rezervační okénko na každé stránce hotelového webu je již nyní naprosto nezbytné.
Další novinky v optimalizaci
Další důraz bude kladen na použitelnost stránek, jejich čitelnost a vnitřní navigaci. Návštěvník se musí na stránkách snadno a rychle orientovat. Rychlost se bude zvyšovat. Už nestačí do 7 sekund návštěvníka upoutat. On za tu dobu musí také najít informace, které hledá. Z tohoto důvodu bude kladen velký důraz na design, optimalizaci obrázků a videí.
Pro linkbuilding platí stále to samé – je to forma PR – hodnotné odkazy jsou pouze v hodnotných článcích.
Změny se budou týkat i technické stránky webu, což je součástí přirozeného vývoje. Detailní otázky už je potřeba směřovat na vývojáře a programátory.
Autor: Dana Petrunčíková
Související články:
Úspěšný obsahový marketing, Kvalitní obsahový marketing, Proč se zaměřit na obsahový marketing, Jak na obsahový marketing, Optimalizace použitelnosti webu
Napsat komentář