Proč je důležité mít profil hotelu na Facebooku?
Rozvoj sociálních sítí byl způsoben potřebou člověka vyjádřit svůj názor a potřebou seberealizace. Proto v době, kdy 95% lidí v produktivním věku využívá sociální sítě, sílí potřeba firem, hotelů, penzionů a ubytovacích zařízení na těchto sítích s lidmi komunikovat. Sociální sítě se staly dalším marketingovým nástrojem propagace a brandingu (budování značky).
Proč používat Facebook?
- pro interaktivní komunikaci se stálými klienty
- pro získávání nových klientů, kteří přijdou na doporučení svých přátel
- pro zveřejnění informací o plánovaných akcích
- pro zveřejnění novinek, aktualit a cenových akcích
- pro vytváření a vylepšování věrnostního programu
- pro reklamu, kterou lze přesně zacílit
- pro jeho viralitu
Jak používat Facebook?
- informujte své klienty stručnými zprávami
- vkládejte obrázky, fotografie, videa, flashové animace
- vytvářejte pro své klienty hry a soutěže (pozor na striktní pravidla)
- odpovídejte na dotazy svých fanoušků
- nemažte negativní reakce a reference – odpovídejte na ně
- vkládejte kvalitní obsah 2 – 3 týdně
- využívejte placené kampaně, které umožňují přesné cílení
Co se na Facebooku nesmí?
Detailní přehled toho co se nesmí najdete přímo na Facebooku. Ve zkratce se na Facebooku nesmí:
- uveřejňovat nenávistný obsah, výhrůžky pornografie ve spojení s nezletilými
- vytvářet falešné profily za účelem získání liků a pak profil přejmenovat
- vytvářet další generické stránky pro získávání liků
- propagovat drogy a hazardní hery
- propagace alkoholu má pravidla, která se řídí místními zákony
- spamovat uživatele
- zneužívat osobní data uživatelů
Zveřejnění her a různých aplikací má také velmi přísná pravidla. Při nedodržení je profil nenávratně smazán.
Autor: Dana Petrunčíková Foto: Logo Facebook
Související články:
Hotelový marketing Internetové rezervační systémy Hodnotící systémy Slevové systémy SEO webových stránek
Napsat komentář