vše pro hotely a restaurace

copywritingJak psát texty pro internetové stránky?

Pro většinu hotelů, penzionů a ubytovacích zařízení je běžné, že mají webové stránky v několika jazykových mutacích světových jazyků, aby bylo usnadněno čtení informací potencionálním klientům ze zahraničí. To je naprosto v pořádku.

Důležité je, aby potencionální zákazník na stránkách snadno našel služby a další informace, co hledá a požaduje. Pokud je nenajde během 5 – 8 sekund, pak odchází.

Z tohoto důvodu je třeba vytvořit přehlednou strukturu webu, vnitřní navigaci a vložit kvalitní obrazový materiál (fotografie, videa) a textový materiál tzn. doplňující informace. Hlavní stránka webu tedy musí na první pohled zaujmout a obsahovat:

  • Přehled služeb a vybavení, které hotel poskytuje (ubytování, restaurace, salónky, bazén, fitness / wellness služby, parkování, doplňkové služby např. půjčení lyží).
  • Pro každou službu samostatnou stránku
  • Každá stránka (služba) musí mít popis (minimálně 250 znaků v bodech) a obrázek.
  • Text musí být jasný, stručný a srozumitelný, obrázek musí zaujmout a to vše dohromady musí službu přesně vystihnout.
  • Struktura, texty a fotografie, musí dovézt návštěvníka až k rezervaci. Vysoký konverzní poměr, je cílem práce s webovými stránkami.
  • Každý text musí být snadno zapamatovatelný, musí obsahovat klíčové slovo a kontextový odkaz na další stránku (službu).
  • Kontextové odkazy umožňují lepší vnitřní navigaci a pohyb klienta po internetových stránkách.
  • Je-li text delší, pak jej rozdělte do odstavců
  • Seznam napište s odrážkami, tučně pak zvýrazněte to nejdůležitější.
  • Texty nesmí být zavádějící nebo lživé. Budujeme-li dobré jméno hotelu, musí tomu odpovídat i informace na webových stránkách.

Čtenáři stránky nečtou, pouze skenují!

Začtou se, až když je něco konkrétního zaujme. Dále je potřeba stránky neustále aktualizovat. Je třeba si uvědomit, že klient přichází na hotelové stránky s určitým cílem. Většinou pro detailnější informace o službách nebo lokalitě. Pokud se nemění vybavení a služby vašeho hotelu, pak uveřejňujte:

• akce, které chystáte nebo akce v okolí hotelu nebo penzionu (vánoční, valentinské, jarní, podzimní, regionální)
• aktuální jídelní lístky v hotelové restauraci
reference a zážitky vašich hostů
• tiskové zprávy, příspěvky v blogu

Co zvyšuje důvěryhodnost stránek?

• Přesné aktuální a detailní informace
• Kvalitní aktualizované fotografie, videa, 3D prohlídky
• Uveřejnění referencí
Komunikace na sociálních sítích a blogu (ideálně ve všech jazykových mutacích webu)
• Kontaktní informace
• Zabezpečený rezervační formulář
• Fotografie vedoucích jednotlivých úseků (ředitel, vedoucí restaurace, vedoucí úklidu, atd)
• Celková funkčnost webu

Autor: Dana Petrunčíková




Související články:

Hotelové internetové stránky, SEO hotelových stránek, Hotelový marketing

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available