Jaké fotky na sociální sítě?
Fotografie pro sociální sítě jsou jiné než fotografie pro webové stránky. Představte si, že nalákáte followery na krásné architektonické fotografie zobrazující romantickou atmosféru hotelu. Těch však nemáte tolik, takže za pár týdnů začnete přidávat fotky ze zákulisí hotelu vyfocené mobilním telefonem. Nebudou-li dostatečně kvalitní, tak se tím se připravíte o část svého publika.
Pro profily na Facebooku, Instagramu a pinterestu, potřebujete nepřeberné množství fotografií. V tomto případě je zaměstnanec nebo kamarád, který vyfotí 40 fotek za den perfektní a levná volba.
Proč by se neměli užívat fotografie od profesionála?
Na Instagram je nutné přidávat stabilní kvalitu obsahu. U Facebooku to není tak striktní. Uživatelé tam jsou mnohem otevřenější rozdílnému obsahu. Tam si můžete dovolit sdílet nové profesionální fotografie i ty amatérské zobrazující různou atmosféru, zážitky a vzbuzující různé emoce.
Jak na fotografie pro sociální sítě?
Již při tvorbě marketingové strategie si musíte ujasnit, jakým způsobem se chcete se svými fanoušky komunikovat a jakou kvalitu fotografií s nimi hodláte sdílet. Vzhledem k tomu, že mnoho hotelů sdílí příspěvky svých hostů, je vhodné zvolit variantu lifestyle fotografií. To znamená těch z “telefonu”.
Chcete-li využít kamaráda fotografa, pak to udělejte pro fotografie na sociální sítě nikoliv pro ty profesionální. Ty raději ponechte odborníkům.
Kontakt:
JL Studios s.r.o. – Jiří Lízler
Jana Harracha 129
Jilemnice
Tel: 728 362 616
Mail: Lucy@jirilizler.com
Web: www.jirilizler.com