vše pro hotely a restaurace

Funguje Social Media MarketingJak je to se Social Media Marketingem?

Celá řada hotelů a firem neví jak správně pracovat s profily na sociálních sítích. Neumí analyzovat výsledky a tak mají pocit, že to nefunguje. Nechtějí investovat do specialisty, který by jim profily spravoval, protože ze sociálních sítí nemají prokazatelný zisk. Přitom právě specialista by jim profily správně optimalizoval, donutil klienty k interakci a získal návštěvnost a konverze.

A právě konverze je to nejdůležitější. Až přes hotelový profil na sociálních sítích uděláte z fanouška svého zákazníka, pak u vás bude fungovat Social Media Marketing.

Co způsobí konverzi?

  • Relevantní obsah
  • Akce pro konkrétní cílové skupiny
  • Kvalitní hodnocení, protože hodnocení = doporučení
  • Aktivní komunikace

Celá řada firem, používá sociální média jako klíčovou součást svého podnikání.

Jak to dělají?

Sociální média jsou součástí marketingové strategie každého hotelu. Neumíte-li si výsledky sami měřit a analyzovat, pak se poraďte s odborníkem. Dokud se to nenaučíte, pak nemůžete chápat chování vašich fanoušků a nebudete jim tak poskytovat to, co jim nejvíce vyhovuje.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Soutěž na FBDosah příspěvků na FB, Jak probudit spící fanouškyUživatelé sociálních sítíInspirace pro správu sociálních sítíSociální média jako součást PRJak využívat sociální média Profil na Facebooku Profil na Tripadvisoru Tripadvisor a Facebook Restaurace na Tripadvisoru

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available