vše pro hotely a restaurace

Influenceři v hotelu ano či neInfluenceři v hotelu ano či ne?

Influenceři jsou lidé, jejichž aktivitu na sociálních sítích sledují statisíce lidí. Ty nejaktivnější a nejoriginálnější mají i několik milionů fanoušků. Cestují po světě, zkouší různé služby a produkty a svými příspěvky tak přímo i nepřímo ovlivňují kupní rozhodování lidí, kteří jejich aktivitu sledují.

Influencer marketing je nový způsob propagace. Klíčem by mělo být nalezení správné strategie a využití influencerů k dosažení marketingových cílů. Konec konců jako influencery můžete využít i své vlastní zaměstnance, manažery, kuchaře, barmany nebo pracovníky a pracovnice recepce a concierge. Ne každý, který vás osloví a chce ubytování zdarma, vám pak zvýší tržby. Dobře prozkoumejte profil každého z nich a oslove jenom ty, jejichž téma je společné, nebo alespoň příbuzné tomu vašemu. Zapojte své zaměstnance, aby ukázaly, jak to u vás chodí. Takový obsah je velmi hodnotný.

Vytvořte si seznam nejdůležitějších influencerů pro váš hotel

82% luxusních řetězcových hotelů s influencery spolupracuje. Jste-li jako hotel významný influencer a máte-li dostatek sledujících, pak sami víte, jaký dosah každý příspěvek má.

I přes veškerou ochranu osobních údajů, sociální média zůstávají stále v kurzu. Pro miliardy uživatelů jsou sociální média primárním zdrojem informací, zpráv, doporučení a hlavně komunikace. Jsou uživatelsky jednoduchá a proto jsou maximálně využívána. Každý uživatel denně sdílí nespočet fotografií a videí. V průměru tráví každý uživatel minimálně 1 hodinu a 16 minut sledováním videí nebo živých vysílání. Ta jsou používána influencery k demonstraci vlastních zkušeností a jejich předávání ostatním. Krátká videa na Instagramu, Facebooku nebo Snapchatu podporují aktivitu uživatelů. Je to Jeden z nejlepších způsobů, jak propagovat hotel a restauraci a současně komunikovat se zákazníky. Klíčem je umožnit zaměstnancům a klientům vytvářet a sdílet zajímavý obsah.

Influenceři jsou partneři

Sociální média se budou i v budoucnu užívat k tomu, aby sdělovala autentický příběh a spojovala spotřebitele všech věkových skupin, zájmů a různých zeměpisných lokalit. Influenceři jsou partneři, kteří rozšiřují dosah vašeho hotelu na nevyužité publikum. Zejména Instagram se změnil v životaschopný kanál pro hotely tím, že díky němu můžete maximálně rozšířit dosah svých příspěvků. Zapojte své i cizí publikum a usnadněte sdílení obsahu. Podílejte se na vytváření obsahu a distribuci obsahu se svými fanoušky.

Autor: Dana Petrunčíková




Související články:

Proč propagovat hotel na Instagramu, Placená reklama na Facebooku, Dosah příspěvků na FacebookuUživatelé sociálních sítí, Jak využívat sociální média, E-mailing stále funguje

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available