Kroky úspěšného prodeje
Poznejte potřeby svých hostů
Všichni si myslíme, že víme, co hosté očekávají – kvalitní vybavení a služby, dobré jídlo, rychlou WiFi zdarma. Ale je to opravdu všechno? Požadavky klientů se stále násobí. Dnes už nestačí jen čisté prostěradlo a teplá voda. Musíme maximálně uspokojit i velmi individální požadavky. Z tohoto důvodu je nezbytně nutné vědět nejen, jaký je průměrný věk našich hostů, zda k nám přijeli pracovně nebo na dovolenou, ale musíme také pomocí různých anket a věrnostních programů zjišťovat, jaké jsou osobní potřeby hostů, jejich zájmy a touhy.
Dejte o sobě vědět
Propagujte svůj hotel na všech dostupných kanálech. Využívejte všechny marketingové nástroje pro propagaci svého hotelu a restaurace. Svou provozovnu propagujte aktivně. Budoucí host se o vaší existenci musí dozvědět. Udělejte si analýzu klíčových slov a spusťe PPC kampaň.
Vyvolejte v klientovi zájem
Dalším důležitým krokem k úspěšnému prodeji je vyvolání zájmu o vaši službu. Správnými slovy v textu webu, obrázky nebo kvalitním videem vyvoláte v budoucím hostovi tu správnou představu o vašich službách. Ten správný obraz, který v něm vyvolá emoci a touhu k vám přijet, ubytovat se u vás a ochutnat ty nejlepší jídla z vašeho jídelního lístku. Začněte cílit na přání, touhy a sny vašich potencionálních klientů. Ve chvíli, kdy vzbudíte jeho zájem o vaše služby, pak mu dejte podnět k tomu, aby si své sny splnil právě u vás. Na příbězích jiných hostů ukažte, co všechno ho u vás čeká, a nechte budoucího hosta, aby se s těmito lidmi a jejich touhami ztotožnil.
Získejte si důvěru
Existuje celá řada způsobů jak si získat klientovu důvěru. Právě k tomu vznikly systémy jako Tripadvisor. Všechny velké systémy poskytující booking engine pro hotelové webové stránky umožňují správu referencí. Využívejte je. Analyzujte hodnocení, odpovídejte na jednotlivá reviews. Děkujte za ta pozitivní a pozitivně reagujte na ta negativní. Na svých webových stránkách zveřejněte certifikát kvality.
Vzbuďte emoce
Na svých stránkách, na sociálních sítích i v ostatních online médiích využívejte persony nebo přímo zveřejňujte pozitivní zkušenosti vašich hostů. Využívejte videa, která ukazují, jak dobře se vaši hosté u vás mají a jak příjemný čas u vás stráví.
Vyzvěte k akci
Maximálně zviditelněte rezervační tlačítko. Rezervační formulář zkraťte na minimum, tím snížíte míru opuštění rezervační stránky. Propojte propagační kanály s těmi prodejními, abyste maximalizovali konverze.
Autor: Dana Petrunčíková Foto: ponsuwan
Související články:
Inspirace pro správu sociálních sítí, Jak zvýšit dosah příspěvků na FB, Uživatelé sociálních sítí, Sociální média jako nástroje PR, Sociální média v hotelnictví, Soutěž na FB, Dosah příspěvků na FB, Jak probudit spící fanoušky
Napsat komentář