Magazín Hotely Hotelům také přináší názory a rady významných osobností hotelového průmyslu.
Jste v práci spokojeni?
Určitě vás práce uspokojuje? Abychom byli v práci spokojeni, tak nestačí mít jen zábavné kolegy. Je toho mnohem víc. Každý známe pyramidu potřeb, takže víme, že si tou prací musíme vydělat tolik peněz, abychom pokryli své základní potřeby. Současně je potřeba, aby nás práce uspokojovala. Abychom měli z odvedené práce dobrý pocit. Ten by měl být cílem […]Čtěte více »
Intenzivní management nebo šikana?
Intenzivní management Ve století zábavy jsme si vyvinuli nízkou toleranci na cokoliv, co je nám nepříjemné. Zastrašování je však stále trend napříč všemi druhy pracovišť. Někteří manažeři jsou dobří, jiní špatní. Někteří jsou při dosahování cílů efektivnější. Každý manažer má svůj styl vedení, který je podmíněn jeho osobností a vlastnostmi. Všude se najdou manažeři, o […]Čtěte více »
Jak být spokojený
Spokojenost v práci i ve vztahu Jak už bylo mnohokrát řečeno práce v hotelu a v gastronomii a ve službách obecně je velmi psychicky náročná. Abychom mohli čelit tlaku ze strany klientů a nadřízených, musíme se v prvé řadě dobře cítit – musíme být spokojeni. Spokojeni se cítíme, když jsou uspokojeny naše potřeby. Ty už […]Čtěte více »
Vedení je o respektování
Úspěšná firma je o respektu Co dělá společnost opravdu úspěšnou? Nabízí se mnoho odpovědí na tuto otázku. Někteří si myslí, že je to všechno o vedení. Jiní říkají, že to záležitost celého kolektivu. Rozhodně je to o vzájemném respektu. Chcete-li mít úspěšnou firmu a plný hotel a prosperující restauraci, pak se držte následujících rad. Koho […]Čtěte více »
Co je potřeba k pracovnímu postupu
Jak být povýšen? Během své kariéry procházíte širokou škálou situací. Obdobím, které doprovází nejvíce emocí a nejistoty, u všech zúčastněných, je pracovní postup. Na ty pracovně povýšené může padnout nejistota. Naopak ti, kteří povýšení nebyli, to mohou cítit jako křivdu či nespravedlnost. V prvé řadě je potřeba si uvědomit, že hlavním důvodem proč byl konkrétní […]Čtěte více »
Hotelový e-mailing
Jak na e-mailing v hotelu? E-mailing je vysoce efektivní nástroj komunikace a marketingu. Ale umíme jej využívat na maximum Od května 2018 v rámci GDPR můžeme zasílat propagační materiály pouze těm, kdo nám dali svůj souhlas. Výjimkou jsou online rezervace, kdy nám dá klient svou e-mailovou adresu dobrovolně, protože očekává, že obdrží potvrzení. Při check-inu […]Čtěte více »
Hotelový ChatBot
Už máte svého ChatBota? Čas letí a technologie se stále vyvíjejí. Dnes je běžné chatovat s hostem na Facebooku nebo přes chatovací widget, ale přiznejme si – kdo na to má čas. Pracovníky recepce chatování s klienty více či méně zdržuje. Faktem je že pokrok nejde zastavit, a klienti to vyžadují. Zejména před jejich příjezdem […]Čtěte více »
Online Marketing se rozdělil
Jaké obory patří do online marketingu? Je to již pár let, co se vývojáři webových stránek naprosto oddělili od SEO specialistů. Přesto pro tvorbu kvalitního webu je potřeba, aby oba obory úzce spolupracovaly. Nyní se tímto způsobem vyvíjí celý online marketing. Na to, abychom v hotelovém marketingu obsáhli vše podstatné, už jen málo kdy stačí […]Čtěte více »
Jak vypadá vyhoření
Jak poznáte, že se blíží syndrom vyhoření? Vyhoření vypadá tak, že začnete nesnášet svou práci, klienty a lidi ve svém okolí. Nemáte z práce radost a nic vás netěší. Vyhoření paradoxně začíná nadšením. Těšíte se do práce, která vás baví, a s radostí přijímáte v hotelu nebo v restauraci více úkolů, než musíte nebo dokonce […]Čtěte více »
Jak získat sebedůvěru
Jak se můžete stát jistější v tom, co děláte Je na Vás v hotelu kladena větší odpovědnost a nejste si jisti, zda tuto odpovědnost zvládnete? Chcete být člověkem, který není sužovaný pochybnostmi a nejistotou o svých schopnostech? Získejte důvěru sám v sebe. Lidé se nerodí s jistotou; to je něco, co se naučili. Pokud jste […]Čtěte více »