vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům také přináší názory a rady významných osobností hotelového průmyslu.

Technologie a trendy v HR

Máte v hotelu kvalitní HR? Ještě se u pohovoru nových kandidátů ptáte na jejich silné a slabé stránky? Tak to jste „out“. Už je jiná doba. Už i v HR oboru hrají svou roli technologie. Kromě video pohovorů a pohovorů přes Skype jsou nyní na vzestupu také sociální sítě, budování vztahů, pochopení potřeb obou stran. […]
Čtěte více »

Více věcí najednou

Lze dělat více věcí najednou? Dělání více věcí najednou, tak zvaný multitasking, je často diskutovaný jev. Zvládne jej prý více žen než mužů. Jako typický příklad se uvádí telefonování během vaření. To je důkaz, že dělat dvě věci současně lze. Dalším důkazem je práce hotelových recepčních, kteří často obsluhují více klientů ve stejnou chvíli, protože […]
Čtěte více »

Síla úsměvu

Proč se usmívat? Ne vždy je nám do smíchu, ale na hotelové hosty se usmívat musíme. Na laskavosti a příjemném přístupu k hostům stojí celé naše podnikání. Úsměv ukazuje náš postoj a přístupnost. Je nakažlivý, takže když se budete usmívat na zamračeného hosta, dříve či později „roztaje“ i on. Úsměv je zdarma, přesto je k […]
Čtěte více »

Potřeba sounáležitosti

Sounáležitost rovná se týmový duch Radost, sounáležitost, spokojenost a životní naplnění patří mezi základní potřeby, jejichž uspokojení ovlivňují naše duševní, a potažmo i fyzické zdraví. Jsme-li nešťastní a frustrovaní, podepisuje se to negativně nejen na našem zdraví, ale také na vztazích s ostatními lidmi. V hotelnictví a stravovacích službách nás dostávají do stresových situací klienti, zejména […]
Čtěte více »

Influenceři pro hotel a restauraci

Influenceři v hotelu ano či ne? Influenceři jsou lidé, jejichž aktivitu na sociálních sítích sledují statisíce lidí. Ty nejaktivnější a nejoriginálnější mají i několik milionů fanoušků. Cestují po světě, zkouší různé služby a produkty a svými příspěvky tak přímo i nepřímo ovlivňují kupní rozhodování lidí, kteří jejich aktivitu sledují. Influencer marketing je nový způsob propagace. […]
Čtěte více »

Proč propagovat hotel na Instagramu

Jak zvýšit konverze pomocí Instagramu Na Instagramu je denně 500 milionů aktivních uživatelů. Pro získání interakce si berte příklad z profilů luxusních hotelů v exotických destinacích. Dívejte se, jaké příspěvky přitahují akce a komentáře. Instagram přímo ovlivňuje nápady uživatelů na cesty a má velký vliv na jejich konečné rozhodnutí. Profily řetězců Four Seasons, Hilton nebo […]
Čtěte více »

Jak zvýšit hotelové tržby

Jak na maximalizaci hotelových tržeb Primárním cílem revenue managementu je prodej v ten správný čas, za správnou cenu tomu správnému zákazníkovi. Jak získávat rezervace, zvyšovat obsazenost a tržby, a kde prodávat, když se nacházíme v tak konkurenčním prostředí? Přímé rezervace, ze kterých hotel neplatí provizi jsou na prvním místě. Optimalizací stránek nebo kvalitní PPC kampaní, zvýšíte svůj […]
Čtěte více »

Manažerská autorita

Autorita a vedoucí pracovníci Přirozená autorita je založena na dobrých zkušenostech a přesvědčivosti, zatímco formální autorita je vůdčí společenské postavení nějaké osoby, která je rozhodováním pověřena. Formální autorita však nezaručuje, že ji budou podřízení respektovat a její nařízení poslouchat a vykonávat. Pokud nerespektovaná autorita vydá závazný příkaz, dochází obvykle k tomu, že podřízení příkaz nevykonají […]
Čtěte více »

Kdo je workoholik?

Co je to workoholismus? Workoholismus je závislost na práci. Když uděláte něco dobře, zažíváte chvíle blaha. Po tom co to jednou zažijete, začnete automaticky dělat všechno pro to, abyste jej zažili znovu. Když se vám v práci něco podaří a budete za to odměněni, zažijete tento pocit a ten je spouštěčem závislosti na práci. Začnete […]
Čtěte více »

Proč najímat zkušené pracovníky

Potřebujeme zkušené zaměstnance? V hotelech je trend najímat mladé a nezkušené lidi, protože jim stačí nižší plat a pokud se dobře zaučí, pak budou časem dostatečně vyhovující pro danou pozici. Pro studenty a brigádníky je tato práce první pracovní zkušeností a někteří z nich k tomu tak přistupují. Je to pro ně první práce, určitě […]
Čtěte více »

« Newer EntriesOlder Entries »
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available