Zloději a podvodníci v hotelu
Všichni víme, že se nám čas od času prochází po chodbách hotelu lidé, kteří tam nejsou ubytovaní. Sahají na kliky u dveří a zkoumají zámkové systémy. Stejně tak víme, že se nám čas od času objeví v hotelu host, který přemýšlí, jak nezaplatit za ubytování a hotelové služby. Některým z nich se to dokonce i povede a na cestu si přibalí vše, co není v pokoji přibité nebo svařené.
Proti tomu, co vymysleli polští podvodníci, jsou tohle jen bezvýznamní žabaři. Ti se totiž nespokojili s pár korunami za pobyt, ale zamířili podstatně výše. Došlo jim, že když se s nimi Booking.com “rozdělí” o jednu měsíční provizi nebudou muset do smrti pracovat. Všem je nám jasné, že při počtu hotelů, který je na tento rezervační systém napojený budou finančně za vodou i když jim svou provizi pošle pouhý zlomek těchto hotelů.
Tito podvodníci tedy vytvořili e-mailovou adresu invoices@booking-ltd.com, která se tváří velmi seriozně. Pak si v bance vytvořili účet a ten rozeslali do hotelů:
Načasovali to na období, kdy hotely obvykle provizní faktury platí. Všimněte se, že nezapomněli ani na typickou výhrůžku o přerušení služeb ani na copyright. Jenom ta čeština je taková “divná”. Teď už si jen počkají, kdo jim na to skočí, za pár dnů účet zruší a zmizí dříve, než po nich půjde policie.
Hotel však tu provizi bude muset zaplatit 2x, protože Booking o ní rozhodně nebude chtít přijít.
Docela by mne zajímalo, kolik hotelů jim skočí na lep a na kolik si přijdou….
Autor: Dana Petrunčíková Foto: chanpipat
Související články:
Policie a hasiči v hotelu, HOTREC vítá rozhodnutí německého soudu, Chudí hosté s nedostatečnou výchovou, Nenasytnost hotelových hostů, Jak na chronické stěžovatele
Napsat komentář