vše pro hotely a restaurace

Cílem Revenue Manažera je prodat správný produkt a službu, tomu správnému klientovi, ve správný čas a za tu nejoptimálnější cenu. Magazín Hotely Hotelům poskytuje rady a tipy v oblasti Revenue Managementu.

Jak naplnit hotel?

Kroky úspěšného prodeje Poznejte potřeby svých hostů Všichni si myslíme, že víme, co hosté očekávají – kvalitní vybavení a služby, dobré jídlo, rychlou WiFi zdarma. Ale je to opravdu všechno? Požadavky klientů se stále násobí. Dnes už nestačí jen čisté prostěradlo a teplá voda. Musíme maximálně uspokojit i velmi individální požadavky. Z tohoto důvodu je nezbytně […]
Čtěte více »

Propojte prodejní a propagační kanály

Proč propojit propagační kanály s prodejními? Propagační kanály jako jsou například sociální sítě nebo různé články v časopisech mají za úkol prezentovat potencionálním klientům vaše služby. Vyprávějí příběhy lidí, kteří vás již navštívili a odnesli si s sebou nezapomenutelné zážitky ať už gastronomické nebo akční. Získá-li čtenář při čtení článků nebo zhlédnutí videa pozitivní emoce, […]
Čtěte více »

Co nás čeká v roce 2017

Co se bude dít v příštím roce? Stejně jako v letošním roce i v tom příštím poroste využívání mobilní zařízení lidmi na cestách, pro rezervaci hotelů a ubytovacích zařízení. Podle odhadů však neporoste příliš využívání sociálních sítí pro rezervace. Podle současných statistik pouze 11% uživatelů sociálních sítí je využívá pro tyto účely a ani v […]
Čtěte více »

Jak stanovit konkurenční set

Jaké hotely jsou vaše konkurence? Každý Revenue Manager, aby mohl co nejpřesněji stanovit optimální prodejní cenu, musí sbírat hotelová data z jednotlivých segmentů, a současně sledovat trh a chování konkurence. Pro forecasting je sledování trhu a konkurence jeden z nedůležitějších procesů Revenue Managementu. Z tohoto důvodu si hotel musí přesně definovat, které hotely považuje za […]
Čtěte více »

Segmentace trhu

Hotelová segmentace trhu Hotelová segmentace trhu je především o rozdělení zákazníků do jasně definovaných skupin, aby bylo možné lépe stanovit správnou cenovou strategii pro jednotlivé cílové skupiny. Správně definované segmenty trhu, spolu s tvorbou úspěšných cenových strategií, jsou základním stavebním kamenem pro maximalizaci tržeb. Každý segment trhu ukazuje různé rezervačních chování a cenovou citlivost. Proto […]
Čtěte více »

Statistiky a cenová strategie hotelu

Jak na cenovou strategii v hotelu podle statistik Při prodeji hotelových pokojů se hotel nemůže spoléhat pouze na jeden nebo dva prodejní kanály nebo partnery. Stejně jako není možné ubytovávat pouze studenty, kteří pokoje zdevastují, tak není možné prodávat pouze přes Expedii nebo třeba HotelBeds, kteří mají příliš vysokou marži nebo provizi. Využíváním jejich „neviditelných“ […]
Čtěte více »

Revenue management a propagace

Revenue a marketing jdou ruku v ruce Správný přístup k tvorbě cenových strategií, má pro hotely zásadní význam. Proto byly vytvořeny nové aplikace a nástroje (např. Rate Manager od Bookingu), které nám na základě historických a současných ukazatelů doporučují prodejní ceny. Správnou optimalizací cen pak hotel zvyšuje své příjmy a zisky. Aby cenová předpověď byla ve […]
Čtěte více »

Hotelová sezóna 2015

Jaká byla hotelová sezóna 2015? Stejně jako vloni jsme zaznamenali rekordní zájem turistů a stejně jako každý rok bylo v plánu navýšení tržeb. Hotelové hosty jsme lákali na webové stránky, abychom získali přímé rezervace, protože jsou nejlevnější, ale vzhledem k tomu, že Priceline a její Booking.com ovládá přibližně 62% evropského trhu a Expedie 70% amerického, […]
Čtěte více »

Cenová parita na internetových systémech

Proč systémy vyžadují cenovou paritu? Známe je všichni – parity issues – e-maily, které zasílají rezervační systémy, když je cena na jiných systémech jenom o pár centů nižší. Jsou jako obtížný hmyz. Zejména, když používáte řadu slev a cenových hladin, zabijete hodně času, než zjistíte, kde rozdíl v cenách vzniká. Právě ten čas, který potřebujete věnovat […]
Čtěte více »

Revenue Management proces a postupy

Revenue Management – postupy Sběr dat Prvním z důležitých prvků Revenue Managementu je sběr a uchování informací, které slouží k porovnání současné stavu s historií. Které informace je tedy nutné uchovávat? průměrnou cenu v porovnání s průměrnou cenou z minulého týdne a z minulého roku průměrnou obsazenost v porovnání s průměrnou obsazeností z minulého týdne […]
Čtěte více »

« Newer EntriesOlder Entries »
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available