Virtuální platební terminál v systému Better Hotel
Na virtuálním platebním terminále bezpečněji a jednodušeji ověříte platební karty hostů, předautorizujete platby a stáhnete zálohy a finální platby za pobyt. S napojením na virtuální platební terminál posunete celý proces o úroveň výše a ušetříte si čas a peníze.
Složitá práce s fyzickým platebním terminálem
Každý hoteliér se dříve nebo později musí vypořádat s tím, jak nastavit procesy, při kterých se manipuluje s údaji z platebních karet. U mnohých je to nedílnou součástí denní agendy recepčních – na fyzickém terminále ověřit karty, předautorizovat příslušné platby, stáhnout zálohy a nakonec i finální platby při odjezdu klientů. A pak samozřejmě zdlouhavě řešit neplatné karty, a znovu a znovu žádat o nové platební údaje. S tím je teď konec…
Chytré platby v hotelu – bezpečně, lépe a výhodně
Dle slov zakladatele Better Hotelu Martina Blažka je virtuální platební terminál “podstatnou součástí každého hotelového systému v 21. století”.
Zajímá Vás, co přesně by v hotelu v roce 2019 nemělo chybět? Čtěte dále o možnostech, které Vám systém Better Hotel přináší.
Zabezpečení citlivých údajů
Základem všeho je elegantní zabezpečení údajů z platebních karet klientů. Ve zkratce to znamená, že nikde se nic neukládá, pouze se pomocí tzv. otisku karty uchová specifický kontakt na platební bránu a tím i možnost aktivovat jednotlivé výše uvedené operace ve prospěch hotelového bankovního účtu, na který je virtuální terminál napojen. Z pohledu recepce jde opravdu o pár kliknutí, nic víc.
Efektivní řešení pro platby
Podstatou řešení jsou jednoduchost, rychlost a přesnost. Recepční jedním kliknutím ověří platnost karty a může aktivovat i další procesy na kartě. Vyskytne-li se problém, systém sám kontaktuje portály s touto informací (v případě přímé rezervace kontaktuje hosta s požadavkem na vložení nové karty do klientského portálu). Po skončení storno období se automaticky zajistí záloha za pobyt a při check-outu recepční na pár kliků vyřeší natížení zbylých položek a pokud je účet finální, dalším kliknutím se doplatek za pobyt stáhne z karty. Po odjezdu hosta není třeba nic řešit, údaje o kartě nejsou v systému uloženy.
Náklady jsou srovnatelné
Nakonec si pojďme říct, že integrovaný virtuální terminál pro Vás bude znamenat dosažení výrazných úspor času, lidských zdrojů a starostí – např. ve středně velkém hotelu s průměrnou měsíční obsazeností může nové řešení ušetřit až jeden pracovní den měsíčně, o chybách obsluhy terminálu ani nemluvě. Tento ušetřený čas můžete věnovat buď prodejním aktivitám, nebo přímo Vašim hostům.
Samozřejmě na to, aby bylo možné terminál použít, je třeba se napojit na vhodnou platební bránu, kdy po sečtení veškerých nákladů se cena za nové řešení vyrovná tomu, co nyní zaplatíte za používání terminálu fyzického. Za výhody, které Vám toto řešení přinese, tak neplatíte nic navíc.
Máte zájem o chytré platby?
Navštivte webové stránky www.mevris.cz, kde se dozvíte více, nebo kontaktujte přímo tým Mevris na info@mevris.cz.Recepční, rezervační a provozní systémy Mevris
www.mevris.cz
Kontakt: Kateřina Vejdová
Email: info@mevris.cz
Telefon: +420 608 531 336
WorkLounge Forum Karlín, Pernerova 51, Karlín, 186 00 Praha