Magazín Hotely Hotelům přináší rady a tipy jak na prodej přes internetové rezervační systémy.
Proč používat Channel Manager
Jak vybrat Channel Manager? Internetové rezervační systémy, webové stránky, globální distribuční systém – to vše jsou prodejní nástroje, bez kterých se v současné době hotel neobejde. Nelze aktualizovat každý prodejnín kanál individuálně, protože by to zabralo příliš mnoho času. Tím spíš, že hotely své Best Available Rates (BAR) na základě analýz Revenue Managementu často mění. Channel […]Čtěte více »
Propojte prodejní a propagační kanály
Proč propojit propagační kanály s prodejními? Propagační kanály jako jsou například sociální sítě nebo různé články v časopisech mají za úkol prezentovat potencionálním klientům vaše služby. Vyprávějí příběhy lidí, kteří vás již navštívili a odnesli si s sebou nezapomenutelné zážitky ať už gastronomické nebo akční. Získá-li čtenář při čtení článků nebo zhlédnutí videa pozitivní emoce, […]Čtěte více »
Co nás čeká v roce 2017
Co se bude dít v příštím roce? Stejně jako v letošním roce i v tom příštím poroste využívání mobilní zařízení lidmi na cestách, pro rezervaci hotelů a ubytovacích zařízení. Podle odhadů však neporoste příliš využívání sociálních sítí pro rezervace. Podle současných statistik pouze 11% uživatelů sociálních sítí je využívá pro tyto účely a ani v […]Čtěte více »
Jak na Tripadvisor
Jak využívat Tripadvisor S existencí Triadvisoru už se hotely za dobu jeho existence smířili. Řada hotelů a restaurací se dokonce naučila využívat jeho marketingové a propagační nástroje. Jak využít Tripadvisor na maximum? Nejprve je potřeba vědět, s jakým algoritmem Tripadvisor počítá hodnocení. Když klient vyhledává hotel v určité oblasti, Tripadvisor zobrazuje hotely v seznamu, ale […]Čtěte více »
Statistiky a cenová strategie hotelu
Jak na cenovou strategii v hotelu podle statistik Při prodeji hotelových pokojů se hotel nemůže spoléhat pouze na jeden nebo dva prodejní kanály nebo partnery. Stejně jako není možné ubytovávat pouze studenty, kteří pokoje zdevastují, tak není možné prodávat pouze přes Expedii nebo třeba HotelBeds, kteří mají příliš vysokou marži nebo provizi. Využíváním jejich „neviditelných“ […]Čtěte více »
Proč hotely potřebují rezervační systémy?
Proč potřebujeme online systémy? Neustále si stěžujeme, jak mají internetové rezervační systémy vysoké provize a marže a tak hledáme způsoby jak prodávat bez nich – přes vlastní web, cestovním kancelářím nebo “na přímo”. Pravda je taková, že v dnešní době se bez internetových rezervačních systémů obejde už jen hodně málo hotelů a to z mnoha […]Čtěte více »
Revenue management a propagace
Revenue a marketing jdou ruku v ruce Správný přístup k tvorbě cenových strategií, má pro hotely zásadní význam. Proto byly vytvořeny nové aplikace a nástroje (např. Rate Manager od Bookingu), které nám na základě historických a současných ukazatelů doporučují prodejní ceny. Správnou optimalizací cen pak hotel zvyšuje své příjmy a zisky. Aby cenová předpověď byla ve […]Čtěte více »
Hotelová sezóna 2015
Jaká byla hotelová sezóna 2015? Stejně jako vloni jsme zaznamenali rekordní zájem turistů a stejně jako každý rok bylo v plánu navýšení tržeb. Hotelové hosty jsme lákali na webové stránky, abychom získali přímé rezervace, protože jsou nejlevnější, ale vzhledem k tomu, že Priceline a její Booking.com ovládá přibližně 62% evropského trhu a Expedie 70% amerického, […]Čtěte více »
Cenová parita na internetových systémech
Proč systémy vyžadují cenovou paritu? Známe je všichni – parity issues – e-maily, které zasílají rezervační systémy, když je cena na jiných systémech jenom o pár centů nižší. Jsou jako obtížný hmyz. Zejména, když používáte řadu slev a cenových hladin, zabijete hodně času, než zjistíte, kde rozdíl v cenách vzniká. Právě ten čas, který potřebujete věnovat […]Čtěte více »
Nedokončená online rezervace
Důvody proč klient nedokončí online rezervaci Přestože stále více lidí upřednostňuje rezervaci online, stále internetové rezervační systémy zaznamenávají velké procento lidí, kteří svou online rezervaci nedokončí. Stejně tak my v hotelu slyšíme často od klientů tvrzení, že mu nejde udělat rezervace na našich webových stránkách. Když pak ověřujeme funkčnost booking engine vidíme, že je vše […]Čtěte více »