vše pro hotely a restaurace

SEO 2015SEO strategie v roce 2015

Algoritmy vyhledávačů byly v poslední době pouze aktualizovány, takže se stále klade důraz na kvalitní obsah. Díky latentnímu sémantickému indexování (LSI), které Google používá, také není třeba plnit web množstvím klíčových slov a klíčových slovních spojení. Zaměřte se na 1 – 2 klíčová spojení, a raději vkládejte na stránky obsah hodnotný pro vaše klienty. Informujte je o novinkách, plánovaných akcích, pište poutavé nadpisy, které přilákají čtenáře přečíst si celý článek.

Na vašich hotelových webových stránkách zlepšujte vnitřní navigaci. Vkládejte odkazy pod slova nebo slovní spojení, která by mohla čtenáře také zajímat. Zvýrazněte je tak, aby byly dobře vidět. Zlepšíte tím použitelnost webu, která jedním z nejdůležitějších faktorů SEO. Zvýšíte tím také dobu, kterou člověk na vašich webových stránkách stráví, a tím zvýšíte pravděpodobnost konverze.

Jaké odkazy jsou potřeba?

Stejně jako v loňském roce už není třeba honit se za množstvím zpětných odkazů. Odkazy jsou potřeba, ale kvalitní, relevantní to znamená tematicky stejné a na portálech s vysokou návštěvností.

Co je nejdůležitější?

Nejdůležitější je přece komunikace s klientem – vašim hotelovým hostem. I v roce 2015 bude platit – co se líbí lidem, líbí se i robotům vyhledávačů.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles




Související články:

Jak psát texty pro hotelový web, Kvalitní SEO hotelových stránek, Webové stánky hotelu

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available