Využíváte správně sociální média?
Myslíte, že nejnovější technologie jsou pouze pro hotely s velkým rozpočtem? V každém případě se technologický vývoj dotýká nás všech a záleží jenom na nás, co a jak využijeme ve svůj prospěch. Již dnes se využívají nová média online reklamy pro video kanály nebo platformy sociálních médií. Video marketing by měl být běžnou součástí hotelového marketingu.
Je-li obraz za tisíc slov, pak video je za milión. Sociální mediální platformy, jako je Facebook, Instagram a YouTube, již nabízejí účinnou videoreklamu, a vzhledem ke vzrůstající oblibě videí i Google začlenil videa do výsledků vyhledávání. Video musí vyprávět příběh, který rezonuje s city klienta a umožňuje vám na něj více zapůsobit.
Ukažte ve videu, jak pěkné jsou vaše pokoje, jak úžasné poskytujete služby a jaké zážitky si z vašeho hotelu klient odveze. Restauraci propagujte tak, že klientům ukážete, kdo a jak klientům vaří, a kdo je obsluhuje. Fluktuace v gastro oborech v případě video marketingu není na škodu. Vkládáním neustále nových videí s novými zaměstnanci bude váš web atraktivnější a neustále aktualizovaný.
Internet marketing
Využívejte influencer marketing – bloggery, vloggery,youtubery, a další podcastery pro propagaci svého hotelu na sociálních sítích.
Momentální marketing v reálném čase zase využívá letmé sharování příspěvků na aplikacích, jako snapchat, Periscope a Meerkat, kde jsou příspěvky vidět někdy jen pár vteřin. Přesto jsou tyto aplikace využívány pro zvyšování povědomí o značce nebo konkrétní události či službě formou “teď nebo nikdy”.
To, že pomíjivý stav skutečnosti hraje na „nervy“ spotřebitelů na internetu víme již z doby vzniku slevových systémů. Jejich klientela si však už bohužel zvykla, že za čas je stejná prodejní akce nabízená znovu, takže už tu “hra nervů” nehraje při nákupu tak velkou roli.
Autor: Dana Petrunčíková Foto: MR LIGHTMAN
Související články:
Změny ve vývoji sociálních médií, Inspirace pro správu sociálních sítí, Jak zvýšit dosah příspěvků na FB, Uživatelé sociálních sítí, Sociální média jako nástroje PR, Sociální média v hotelnictví, Soutěž na FB, Dosah příspěvků na FB, Jak probudit spící fanoušky
Napsat komentář