Jaký je účel webových stránek?
Bývaly doby, kdy web byla on-line vizitka firmy. Stačilo na ní mít telefonní číslo a adresu a stačilo to. Razilo se heslo „kdo není na internetu, jako by nebyl“. Po nasazeních první algoritmů se razilo heslo „kdo není na internetu vidět, jako by nebyl“. To už dnes nestačí. Pro mnoho firem jsou dnes webové stránky prodejním nástrojem a neplatí to pouze pro e-shopy. Všichni spotřebitelé hledají služby i výrobky na internetu. Firmy tam hledají své partnery a navštíví vaše webové stránky i několikrát před tím, než vůbec zvednou telefon nebo si ve vašem hotelu udělají rezervaci
Stránky musí být vidět
Nejdůležitějším předpokladem, že se na vaše stránky zákazník dostane, je jejich viditelnost ve vyhledávačích. Proto musí být kvalitně optimalizované, aby byly pro roboty hodnotné. Jejich propagace a viditelnost musí být podporována v blozích a na sociálních sítích. Musí být funkční ve všech zařízeních, které vaši klienti používají, ať už se jedná o notebooky nebo chytré telefony.
Stránky musí reprezentovat
Aby byly stránky dostatečně reprezentativním a hodnotným nástrojem, musí být esteticky a uživatelsky příjemné. Návštěvník se na nich musí snadno orientovat a získat nejen informace, které hledá, ale také ještě něco navíc. Musí tedy mít relevantní a zajímavý obsah, který usnadní návštěvníkovi rozhodnutí o nákupu. Informace na stránkách musí být neustále aktualizovány. Používejte tedy takový redakční systém, který vám umožní snadno a rychle vkládat nové články o tom, co se u vás v hotelu děje, akční nabídky nebo třeba i ankety.
Stránky musí vydělávat
Ať už si své hotelové stránky budete spravovat sami, nebo je bude spravovat externí firma, nezapomeňte, že tento správce musí mít povědomí o SEO, o obsahovém marketingu a musí psát kvalitní texty. Dále musí stránky a klíčová slova neustále analyzovat a zlepšovat jejich viditelnost, použitelnost a tím zvyšovat konverzní poměr a tržby z webových stánek.
Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles
Související články:
Webové stránky hotelu, Obsahový marketing, Použitelnost webových stránek, Analýza klíčových slov, Jak psát texty pro hotelový web, Další tipy pro psaní textů pro web, Nedokončená online rezervace, Hotelový marketing a internetové stránky, Jak vybrat booking engine
Napsat komentář