vše pro hotely a restaurace

Uspesny obsahovy marketingKlíč k úspěšnému obsahovému marketingu

Cílem obsahového marketingu je přilákat klienty. Proto musíte vytvořit tak zajímavý text o svých službách, aby si jej klient přečetl a řekl si: „Ano. V tomto hotelu chci relaxovat.“ Abyste takové texty psali, pak musíte přestat přemýšlet jako obchodník, který chce prodat ubytovací služby. Budete-li o hotelu, restauraci a službách psát zajímavě a přesvědčivě, budou mít vaše texty větší úspěch než běžná obchodní sdělení.

Jak psát zajímavé texty?

Požádejte o pomoc své klienty. Pozvěte je do marketingového programu a nechte je sdělovat ostatním své zážitky, dojmy a doporučení. Všechny akce zaměřte na zákazníky. Vyzvěte je, aby vaše služby vyzkoušeli a o své dojmy se podělili s ostatními.

Zapojte celý tým hotelu a restaurace. Z obsahu by mělo být patrné, že jde o týmovou práci. Díky ní získáte více různých pohledů na stejnou věc i více nápadů. Nezapomeňte při tom sledovat plnění stanovených marketingových plánů a cílů.

Používejte vizualizaci a personifikaci

Vizuální efekt přiláká zákazníka 60 000 krát rychleji než text. Obrázek je za tisíc slov – video za milion. Vizualizace je velkým přínosem obsahové strategie, pokud je dobře provedena. Z tohoto důvodu se stává nedílnou součástí obsahového marketingu.

Vyprávěním sdělíte více informací než běžným textem. Obrázky, fotografie a videa pomáhají příběh vašeho hotelu vyprávět. Vytvořte si persony. Ty mohou tyto příběhy vyprávět za vás. Vytvářejte své příběhy tak, abyste zasáhli vaši cílovou skupinu.

Ubytováváte-li například rodiny s dětmi, vyprávějte příběhy o tom, co všechno u vás běžná rodina může zažít. Vytvořte „průvodce“ pobytem normální rodiny u vás. Ukažte lidem, jak u vás jiní byli šťastní a jak moc si pobyt užili. Vyprávěný příběh musí v lidech vzbudit emoce, aby zatoužil něco takového prožít také.

Jaké příspěvky mají úspěch?

Nejúspěšnější obsah tvoří obvykle příspěvky o tom, jak to u vás v hotelu chodí. Zákazník pak pohlíží na váš hotel z té lidštější stránky a získá představu o tom, kdo všechno a jak se o něj bude starat, až přijede. Nebojte se ukázat změny, které u vás probíhají. Vymalovali jste? Informujte o tom. Upřímnost vám pomůže vybudovat pevnější vztahy s klienty. Hledejte inovativní způsoby, jak svůj hotel prezentovat.

Autor: Dana Petrunčíková




Související články:

Kvalitní obsahový marketing, Proč se zaměřit na obsahový marketing, Jak na obsahový marketingInbound marketing, Účel webových stránekJak psát texty pro web, Tipy pro psaní textůMarketing v praxi, Web jako nástroj marketinguOptimalizace použitelnosti webu

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available