Zvyšte viditelnost příspěvků!
Máte pocit, že pohyb na vašem facebookovém profilu není dostatečný? Vkládáte příspěvky, ale aktivitu ze strany fanoušků nevidíte? Se vzrůstajícím počtem příspěvků a sdílení Facebook zreguloval zobrazování příspěvků. Nyní je odhadovaný dosah příspěvků 2% – 20% podle hodnoty příspěvku. Samozřejmě platí, čím hodnotnější příspěvek, tím větší dosah. Dosah zajišťuje nejen algoritmus Facebooku, ale také aktivita fanoušků tj. sdílení příspěvku. Jestliže vašemu hotelu nebo restauraci klesla aktivita fanoušků, pak by to mohlo být tím, že tito fanoušci vaše příspěvky nevidí.
Jak zvýšit viditelnost příspěvků?
Načasujte uveřejnění příspěvku na dobu, kdy je na FB nejvíce lidí online. To je zpravidla doba, kdy jdou v televizi večerní zprávy. Příspěvek musí být dostatečně hodnotný a zajímavý, aby se fanouškům líbil, a aby jej sdíleli. Obsah příspěvku konzultujte se zaměstnanci hotelu a restaurace.
Chcete-li například uveřejnit fotografii denního menu, nechte kuchaře, aby se k fotce veřejně vyjádřil. Bude-li příspěvek navíc ještě vtipný, nechte jej sdílet jmenovaného kuchaře a ostatní zaměstnance na svých soukromých profilech. Tím se tento příspěvek dostane nejenom k vašim fanouškům, ale k dalším desítkám přátel vašich zaměstnanců. Bude-li na fotografii nejenom určitý pokrm, ale také kuchař, který jej připravuje, připojte k němu jeho jméno přímo v tomto příspěvku. Tím se příspěvek začne automaticky zobrazovat jeho přátelům.
Jak aktivně zapojit hosty?
Udělejte ze svých zákazníků fanoušky. Své klienty při určitých akcích vyfoťe, s jejich souhlasem fotky uveřejněte a požádejte je, aby k fotografii přidali své jméno. Vytvořte pro ně facebookovou soutěž.
Vyzvěte své fanoušky k odběru upozornění. Budou-li chtít dostávat každé ráno informace o dnešní specialitě, ať si zakliknou možnost „Dostávat upozornění“. Tím se zamezí regulace zobrazování příspěvků.
Probuďte spící fanoušky. Nebojte se své nejlepší příspěvky podpořit placenou kampaní.
Autor: Dana Petrunčíková Foto: stockimages
Související články:
Soutěž na Facebooku, Dosah příspěvků na FB, Jak probudit spící fanoušky, Uživatelé sociálních sítí, Sociální média jako nástroje PR, Jak využívat sociální média
Napsat komentář